Ремонт радянської військової техніки, чим далі ти все складніше

Для ремонту військової техніки часто не вистачає деталей

Поки що немає в нас інших засобів для військових.

Одна з самих болючих для мене тем на війні, то ремонт старої радянської техніки в артилерійських підрозділах. А в більшості випадках іншої нема. І не тільки у артилеристів. Але там особливо.

То десь в іншому вимірі хтось міг би назвати цю купу старого заліза олдскульною темою. Але насправді це як правило купа радянського лайна, яке працює на волі та характері наших хлопців, та ще на якомусь диві.

Жага до перемоги робить дива. Бо нема в нас іншої техніки для всіх. Принаймні поки що нема. І ще деякий час не буде. Як би не раділи допомозі союзників, але основний парк, це радянські шасі. Особливо в реактивних дивізіонах. Та, взагалі, більша частина рухомого складу то десь плюс мінус мої ровесники. А інше взяти нема де. І поки що не буде в необхідній кількості. Але саме страшне, що «оригінальних» запчастин більше не буде. Тільки ті що на залишках.

Це як було з УАЗами в 14 році. В 14 році, якась фігнюшка коштувала 50 гривень, а в 2015 вже 500. А в 2017 вже по 1,5-2 тис. Бо нема де брати. Всі ці роки нас виручав Харківський ринок «Лоск», де якісь крадені або контрабандні товари були. Зразу кажу, мені пофіг на морально-етичні питання, коли йде річ про боєспроможність дивізіону БМ-21. Але зараз Лоск скоріше мертвий чим живий, та й номенклатура не та.

Китайські типа «аналоги», на жаль, не вихід. Не ходять. Мєхани возять в кишенях ремкомплекти на паливну по кілька штук, бо кожної миті може полетіти, та треба буде лізти в двигун. Та перебором ставити те що підійде. А під час інтенсивних боїв, то дуже погане рішення. І через те, що авто вразливе, а саме головне, що кожний пакет градів, то підтримка нашої піхоти. В общєм, китай, таке собі рішення. Для прикладу, рідний 4 рядний радіатор віком як я. Латунний і коштує зараз від однієї тисячі доларів. Зі знаком якості. Олди пам'ятають що то хрінь. І ще спробуй знайти, бо тільки на залишках. Китай в рази дешевше. Але по полям машини гріються. Це я «гарно бути дівчиною в рожевому пальто. Можна не в рожевому, але вже не то». Типу воно, але є нюанси. А в умовах війни, це питання життя.

Тому якщо вам десь трапляються «оригінальні» запчастини на російськи старі КАМАЗи та УРАЛи (КАМАЗ 740/УРАЛ 4320 ), то пишіть, або купуйте. Бо то скоро буде на вагу золота. Відпрацюємо та компенсуємо дохлою руснею.

Це списик того, що зараз є дуже дефіцитним. Можливі інші варіанти через ураження від осколків, але це треба всім та завжди. Тому – як побачили, то хапайте. Лишнім не буде. Але не Китай. Росія/СРСР.

Камаз

  • Плунжерна пара ТНВД (в насосі 8 штук)
  • Розпилювачі форсунок
  • Ремкомплект ущільнювачів ТНВД
  • Шланг обратки
  • Втягуюче реле стартера
  • Бендикс

Урал

  • Циліндр головний гальмівний в зборі з пневмосистемою
  • Циліндр головний гальмівний (гідравліка)
  • Циліндр колесний гальмівний
  • шланг гальмівний передній
  • шланг гальмівний задній

Джерело