Газета «Вісті Рівненщини» +380678370541 +380675894919 +380362695137

Він доставляє їжу: велосипедист з Херсона порівняв велоінфраструктуру Рівного з рідним містом

Велосипедист Денис Прокопчук приїхав до Рівного з Херсона пів року тому. Станом на січень 2023 року він займається доставкою їжі. На велосипеді їздить щодня, незалежно від погоди. Дає поради початківцям-велосипедистам.

Джерело: Суспільне

Свій велосипед хлопець привіз із Херсона. Розповідає: без нього їхати відмовлявся, адже на двоколісному їздить уже 13 років, чотири з яких — професійно.

"Я взагалі працюю в будь-яку погоду, хоч то ожеледиця, хоч то сніг, хоч то дощ. Просто я три-чотири роки вже катаюсь по ожеледиці, то вже більш-менш знаю свій велосипед і як їздити. Головне, щоб пішоходи не з'являлись серед дороги, або машини, наприклад. А взагалі — не проблема. Ми навпаки чекаємо сніг і десь їдемо кататися", — каже Денис Прокопчук.

Якщо порівнювати Рівне і Херсон, то двом містам до велоінфраструктури ще "дуже далеко", каже чоловік.

"Я бачу у Рівному десь по місту зробили велодоріжки, але пішоходи йдуть по них. Навіть якщо сказати, що це велодоріжка, то вони йдуть по ній як вперті слони. Щодо полотна, то по асфальту — хотілося б набагато краще. У Рівному взагалі, якщо вночі їхати й не знати вулицю, то можна влетіти й політати самому, і залишитись без коліс. Так само і в Херсоні", — додає Денис Прокопчук.

Взимку, коли надворі є ожеледиця, велосипедисти повинні дотримуватись правил безпеки: зменшувати швидкість на дорогах, контролювати дистанцію з автомобілями, а ще мати відповідний одяг, пояснює Денис.

"Шолом — це обов'язково. Я завжди за правила безпеки, щоб велосипедисти і кур'єри їх дотримувались. І взагалі, велосипедисти повинні завжди бути в амуніції. Шин у мене немає, тому що вони коштують дуже дорого. Лише дотримуюсь інтервалу і швидкості", — додає чоловік.

"Лижні штани, якщо це морози, як от були, -10, і термобілизна у мене спеціальна, спортивний одяг", — каже Денис Прокопчук.

Не менш важливими є світловідбивальні елементи.

"У мене є передній та задній ліхтарі, ззаду велосипед обклеєний світловідбивальними елементами. У мене на одязі є рефлективні елементи, що спереду, що ззаду", — додає велосипедист.

Про технічні веломоменти

Ігор Пальчук — член спілки велосипедистів Рівного та власник веломагазину, на двоколісному він їздить понад 12 років. Каже, велосипедисти повинні готуватися до зимового сезону завчасно:

"На осінньо-зимово-весняний період раджу, окрім догляду, ще мати світловідбивальні катафоти на колесах, на підсідельному штирі, спереду. Але в ідеалі має бути активне світло, щоб вас бачили, щоб було дійсно безпечно. Ви, по-перше, себе не наражаєте на небезпеку й іншим не даєте привід не побачити себе".

Також варто слідкувати за справністю трансмісії велосипеда і регулярно накачувати колеса, бо при низькій температурі тиск падає.

"Треба оглядати трансмісію. Це у нас є ланцюг і касета в основному, або зірка, як у кого. Її потрібно просто час від часу очищувати, тому що взимку багато сиплять реагентів і це все осідає у вас на ланцюгу, на трансмісії", — додає Ігор Пальчук.

Для катання взимку також радить спеціальні шини з металевими шипами.

Читайте також

К сожалению, браузер, которым вы пользуетесь, морально устарел,
и не может нормально отображать сайт.

Пожалуйста, скачайте любой из следующих браузеров: