Е-підручники – корисні у дистанційному навчанні, МОН працюватиме над їхньою якістю

Як повідомляють в МОН, електронні підручники є зручним інструментом, який допомагає педагогам якісно пояснювати теми і дозволяє учням самостійно опрацьовувати матеріал. У період дистанційного або змішаного навчання все більше освітян потребують доступу до якісного контенту – е-посібників, опитувальників, курсів та інтерактивних платформ. МОН працюватиме над збільшенням кількості таких ресурсів, але водночас контролюватиме їхню якість.

Про це заявив заступник Міністра освіти і науки України Артур Селецький, коментуючи презентацію електронного посібника з дистанційного освоєння швейних технологій «Технологія створення жіночого одягу» для учнів закладів професійно-технічної освіти, яка відбулась 21 жовтня 2020 року в Києві.

«Професійна освіта має найбільше викликів у питанні діджиталізації, адже підготовка кваліфікованих робітників неможлива без системної практики. Водночас наявність якісних електронних ресурсів дозволяє на високому рівні опанувати теоретичний блок програми. Я переконаний, що об’єднавши зусилля усіх зацікавлених сторін – бізнесу, громади та освітнього сектору, – ми можемо створити багато корисних та сучасних освітніх ресурсів», – зазначив Артур Селецький.

Над створенням підручника працювали педагоги чотирьох профтехів:

  • Київського вищого професійного училища технологій та дизайну одягу;
  • Хмельницького центру професійно-технічної освіти сфери послуг;
  • Регіонального центру професійної освіти швейного виробництва та сфери послуг Харківської області;
  • Хустського професійного ліцею сфери послуг. 

Е-посібник орієнтований на тих, хто опановує професію швачки, кравця, закрійника, конструктора або технолога. Презентація відбулась у межах проєкту «Професія творити моду».

Довідково.

Проєкт «Професія творити моду» реалізується за підтримки Українського культурного фонду. Організатори – ГС «Національне галузеве партнерство в легкій промисловості України «Fashion Globus Ukraine» та Асоціація швейних училищ України.

Нагадуємо, що МОН разом із програмою EU4Skills провело аудит 1254 закладів професійно-технічної та фахової передвищої освіти.