Газета «Вісті Рівненщини» +380678370541 +380675894919 +380362695137

Відтепер до Туреччини – чотири рази на тиждень

Із початку червня TPG відправлятиме рейси до Анталії не тільки по п’ятницях, а й по вівторках. Як зазначає Олена Бойко, рейси двічі на тиждень дозволять пасажирам мати більший вибір щодо кількості днів відпочинку: від чотирьох і більше.
Нагадаємо, з початку травня розпочав чартерну програму туристичний оператор «Join Up». Зараз перельоти авіакомпанія здійснює в четвер, а з кінця травня з’явиться можливість літати ще й у неділю.
Тим часом представники турагентств, які прийшли на зустріч, зауважили, що не можуть із впевненістю рекомендувати відпочивальникам польоти TPG з Рівного, адже траплялося, що літаки не сідали у рівненському аеропорту, і пасажирам доводилось в останній момент перебиратися на виліт до іншого міста або ж добиратися ще до Рівного, коли анонсований приліт до місцевого летовища не відбувався. Відтак
турагенти порекомендували TPG налагодити свою роботу, аби, принаймні, завчасно знайшовся транспорт для перевезення пасажирів до інших аеропортів у разі відміни рейсу із Рівного.
У свою чергу, Олена Бойко запевнила, що усі недоліки попередніх років врахують. Вона також зауважила, що багато залежить і від роботи турагентств. Якщо, мовляв, пасажирів на рейсі мало, то відправляти напівпорожній літак із Рівного просто нерентабельно. Водночас пані Бойко наголосила, що тутешнє летовище має значний потенціал.
– Рівненський напрямок дуже перспективний, – зазначила вона, – цілком реалістично виглядає запуск чартерних рейсів до Кіпру та Греції з Рівного, одначе це стане можливим, якщо буде попит туристів. Ймовірно, план спрацює на наступний рік. Цьогоріч же хочемо ще відновити чартерні польоти до Єгипту, але це вже більше зимовий напрямок. Польоти саме до Анталії наразі обрали передусім тому, що там більше розвинена інфраструктура для дітей. А 60 відсотків відпочивальників, які обирають Туреччину, летять якраз із дітьми. Зрештою, краще якісно надавати послуги в одному напрямку, аніж розпорошуватися.
Працюватиме з TPG, як і торік, авіакомпанія «Bravo Airways». Як і раніше, туристів на відпочинок доставлятиме літак «МакДуглас». Анонсовані обласною владою та керівництвом рівненського аеропорту «Боїнги» у Рівному поки не приземлятимуться.
– Щойно авіакомпанія і спеціальна комісія прийме остаточне рішення, що можна використовувати літаки типу «Боїнг» з рівненського аеропорту, тоді ми будемо розглядати таку можливість, – пояснив генеральний директор авіакомпанії «Bravo Airways»­ Ігор Логвиненко. – Для нас найголовніше, аби злітна смуга була чистою. Двигуни «Боїнга» коштують мільйони доларів, а позаяк вони знаходяться знизу, ми не хочемо, щоб якийсь умовний камінець потрапив у двигун і він зламався. Наша комісія приїде в рівненський аеропорт, вивчить можливості злітної смуги. Після цього буде прийнято рішення. Можливо, вже у цьому році ми зможемо отримати офіційні дозволи використання даного типу літаків.
Відтак незабаром державіа­зв’язок та комісія від авіакомпанії мають перевірити руліжну доріжку. Як зазначив директор рівненського летовища Ігор Насинюк, аеропорт усунув ті недоліки, на які вказувала авіакомпанія «Yanair», тож до аудиту готові. Якщо порушень не знайдуть – вона буде сертифікована для літаків типу «Боїнг», і це очевидний плюс для розвитку аеропорту.
Тим часом директор аеропорту, депутати облради та представники облдержадміністрації запропонували авіакомпанії подумати і про польоти до Польщі: якщо не до Любліна, то, принаймні до Варшави. Такий рейс мав би своїх клієнтів, як переконані чиновники, позаяк уже з Польщі для авіапасажирів відкривається весь світ.
Втім Ігор Логвиненко зазначив, що нині такі перспективи примарні, адже до Любліна пасажири не летітимуть, бо відстань невелика, і тому квитки будуть задорогими. Натомість аеропорт «Модлін» не хоче йти на співпрацю, запропонувавши вигідні для авіакомпанії умови. Так чи інакше, але цей процес треба вивчати, як резюмував гендиректор «Bravo­ Airways», ув’язуватися в авантюру ніхто не буде.
Ігор Насинюк натомість зауважив, що є підписаний меморандум з аеропортом «Модлін» щодо спільної діяльності. Крім того, подібними пропозиціями цікавилася польська компанія «LOT», однак їх стримує технічний аспект. Влада пообіцяла закупити нову техніку. Утім на рівненському летовищі й до нині послуговуються технікою, що з’явилась тут ще за радянських часів.
До обласної влади звертаються й турагенти. Річ у тім, що більшість відпочивальників туроператор набирає в Білорусі. Й усі путівки з Рівного можна було б продати дуже легко, якби дорога до кордону з Білоруссю була якісною, але її стан багатьох відверто відлякує.
Андрій Ковк

Читайте також

К сожалению, браузер, которым вы пользуетесь, морально устарел,
и не может нормально отображать сайт.

Пожалуйста, скачайте любой из следующих браузеров: